piątek, 21 listopada 2014

#Postanowienia

hej!
Witam was w kolejnym poście :3.
Tak jak w tytule ,,Postanowienia''.

W roku 2014 1 Stycznia postanowiłam sobie że:


*Będę się pilniej uczyć.

*Będę mieć czerwony pasek na koniec roku.


*Ograniczę się od jedzenia słodyczy i fast food.


*Nie będę ściągać na kartkówkach i sprawdzianach.


*Nie będę się kłócić z koleżankami.

*Ograniczę kłótnie z siostrą .


W sumie moich postanowień było 6.
Niestety żadnego z nich nie udało mi się spełnić ponieważ:

*Zamiast się pouczyć wolę robić inne rzeczy.

*Nie lubię się uczyć

*Uwielbiam słodycze i fast foody


*Nie uczę się z czego wynika to że jak chcę dostać dobrą ocenę muszę ściągnąć :)

*Nie potrafię się powstrzymać od dodania swoich 4 słów.

*Kocham swoją siostrę i  spędzam z nią dużo czasu i dlatego nie umiemy się dogadać

Nad postanowieniami nowo rocznymi się zastanawiam i poinformuję was w poście o Świętach który pojawi się 6 GRUDNIA ...

Mam ogromną nadzieję że nowe postanowienia uda mi się spełnić ...

.
.
.
Wiele ludzi na świecie daje sobie postanowienia noworoczne, są one bardzo trudne do spełnienia dlatego że
najczęściej postanawiamy sobie rzeczy których na co dzień nie umiemy zrobić. Dajemy sobie na nie cały rok i staramy się jak najbardziej umiemy. 


Wszystkim życzę powodzenia w postanowieniach noworocznych !

Bluzka H&M
Spodnie:H&M
Buty:Nike Air Max 


ZAPRASZAM DO  KOMENTOWANIA!!

6 komentarzy:

  1. Fajne postanowienia :)
    Też mam ich trochę :3 Największe,to dobrze się uczyć ! :*
    Zdjęcia są wykonane bardzo dobrze :)
    ciekawy post i blog, zaobserwuję :)
    http://aggness123.blogspot.com/ zapraszam:8

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja większość swoich postanowień spełniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog. Powodzenia :))

    http://melbrix-magazine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę przemyśleć sprawę przyszłych postanowień :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń