piątek, 28 listopada 2014

Święta tuż tuż

Witam was kochani w kolejnym poście !
Jak wyżej ,Święta tuż tuż''


Na wstępie ,, Co to są Święta Bożego Narodzenia?''

 
Otóż są to święta upamiętniające Narodziny Jezusa Chrystusa.

Święta Bożego Narodzenia są świętem w tradycji chrześcijańskiej.

Boże Narodzenie przypada na 25 grudnia

Jak ja spędzam te Święto ?
*Najczęściej spędzam je w gronie rodziny.

*Wszyscy razem ubieramy choinkę.
*Podczas Wigilii odmawiamy modlitwę.

*Dzielimy się opłatkiem.
*Jemy 12 potraw.
*Śpiewamy kolędy
*Bierzemy swoje prezenty.
*Tradycyjnie oglądamy Kevina <3 !


W tym roku zażyczyłam sobie

 

8 komentarzy:

  1. Tak bardzo nie mogę doczekać się świąt, i jeszcze bardziej mnie ucieszyłaś. Już niedługo święta !! <3


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się nie mogę doczekać świąt tylko będzie smutno bo to będą pierwsze moje święta bez mojego kochanego dziadka.Również spędzam święta jak ty.
    Dziękuję za komentarz i obserwacje :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja spędzam je z rodziną, na spokojnie, nie jem 12 potraw bo nie lubię karpia ani kuti czy czegoś takiego, a poza tym mam zbyt małą rodzinkę na tyle potraw ;) tradycyjnie jem uszka <3 kocham magię świąt :)

    Zapraszam do siebie ;)

    my-secret-my-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie święta wyglądają podobnie jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam specjalnych zyczeń, będę miała niespodziankę. W tamtym roku prosiłam o lokówkę i ją dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja najbardziej lubię dostać prezent jakiego się nie spodziewam :) niespodziankę!
    zapraszam do mnie na rozdanie! ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już odliczam do 25 grudnia :)

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń