sobota, 15 listopada 2014

#Mój pierwszy post

Cześć.
Jako, że jest to mój pierwszy post na tym blogu chciałabym abyście lepiej mnie poznali. Dlatego przygotowałam dla Was 20 faktów o mnie. Posty będę się starała dodawać raz w tygodniu. Mam nadzieję, że będę systematyczna. Trzymajcie za mnie kciuki!

*Mam na imię Klaudia
*Mam 13 lat
*Chodzę do 1 gimnazjum (B)
*Jestem z Jastrzębia
*Mam 161 cm.
*Mam siostrę Paulinę
*Ma 6 lat
*Moim ulubionym kolorem jest niebieski :3
*Moją ulubioną marką jest nike :)
*Jestem uzależniona od pisania "  xD ''
*Moją przyjaciółką jest Natalia
*Słucham każdego rodzaju muzyki najczęściej jest to pop
*Moim idolem jest Dawid Kwiatkowski <3 !
*Jestem niecierpliwa :)
*Nie lubię hejterów 
*Nie mam chłopaka :) 
*Boje się pająków i innych robali :o
*Kocham fast food'y
*Moim ulubionym sklepem jest sinsay 
*Możesz znaleźć mnie:


Do zobaczenia w kolejnym poście!

3 komentarze: